wtorek, 23 kwietnia 2013

Wtorek 23.04


No egzaminy z Historii , Wosu i Polskiego napisane <3 . Kurczę , na ostatnich 4 zadaniach zabrakło mi czasu musiałam szybko szczelać jak zbierali . A Polski nawet dobrze chyba , pani nas przygotowywała do rozprawki a była charakterystyka postaci odważnej , pani mówiła że na 90% będzie rozprawka bo przez wszystkie lata była i tylko raz był list czy coś tam . Nie ważne haha siedziałam w tej samej ławce co na próbnym Wosie , Historii i Polskim 3 ławka 2 rząd od okna haha <3 nawet ekipa była identyczna . 2 dzień diety , trochę przegięłam bo 843 kalorie , zjadłam 3 śliwki , wypiłam 2 szklanki soku pomarańczowego , zjadłam 3 kanapki z szynką . eh eh ;< . Biegałam dzisiaj 18 minut jacyś chłopacy się ze mnie śmiali olałam ich  i nie słyszałam bo muzyka nawalała mi po uszach , noi hula-hop 30 minut . Jestem wykończona jutro muszę rano wstać znowu a jestem wymordowana , jutro odpuszczę sobie bieganie bo mnie nogi bardzo bolą , pokręcę więcej hula-hop . Idę spać bo aż mi oczy same opadają , odwiedzajcie mnie na asku bo nudy same zadawajcie pytania dzisiaj kręciłam filmiki możecie zobaczyć . Link podany po prawej stronie na górze. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz