wtorek, 16 kwietnia 2013

Wtorek , 16.04

Postanowiłam zacząć dietę ABC bo moja chyba nie ma sensu .. Kiepska jest tak myślę. Dzisiaj byłam w szkole i była taka za muła w ciul ... Hmm humor też mam lipny . Wkurzyłam się na mojego fanpage że mi usunęli dopiero tylko 2 osoby lubią . Włożyłam tyle serca w niego i czasu strasznie mi zależało , musiał ktoś na kablować że było zdjęcie z lekko zaciętymi nogami .. Na innych stronach są pocięte ręce całe krew się leje i jeszcze to lajkują i komentują a nikt nie zgłasza .. Nie będę mówiła co za fanpage ale miał 10 lajków i połowę moich zdjęć, przypuszczam że to ta osoba ... Chamstwo . Już nawet się nie wypowiadam. Mam doła i tyle , nie robię mojej diety tylko ABC jest lepsza , nie wstawiam już zdjęcia mojego planu żywienia... Mam nadzieję że wam się chociaż udaję ♥ Przyszedł mój strój kąpielowy wyglądam w nim jak gruba świnia . Dosłownie muszę coś zrobić z tym mam motywację przynajmniej .. Jeszcze bransoletka mi dojdzie w tym tygodniu i git . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz