poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Poniedziałek , 22.04

O jezu wybaczcie że was opuściłam i nie pisałam ;<  Dobra wiadomość , doszła mi bransoletka <3 wstawię zdjęcie zaraz <3 Ona jest cudna daję mi siłę naprawdę wierzę w jej magię może to dziecinne ale taka prawda <3 Wierze . Dzisiaj zaczęłam dietę ABC , zjadłam tylko 415 kcal a powinnam 500 , ale to dobrze <3 . Hmm dzisiaj kręciłam hula-hop 30 minut iiii właśnie przed chwilą wróciłam z biegania <3 biegałam 32 minuty bez żadnej przerwy, jestem z siebie dumna ale normalnie aż mi dziwnie po tym bieganiu , w bani mi się kręci jakbym była na haju to dzięki Marcie ona mi dała motywację :*** Boże jutro egzamin stresuję się trochę ;C Dzisiaj Marta wysłała mi w szkole sms-a i się zwyczajnie uśmiechałam a chłopaki takie teksty " Jaka pojeba*a cieszy się do telefonu " . A co kurw* nie wolno? Wnerwia mnie moja debilna klasa i szkoła cieszę się że już z niej wychodzę , martwię się bo najgorszych dwóch debili których nie cierpię podobno też tam idą   i też na kucharza , ale ciul im w dupcię bo oni mają niską średnią i będą mieć mało punktów więc będą pewnie w gorszej klasie ode mnie <3 Bo to takie ułomy że pożal się Boże, jak będą mieli 15 punktów to cud nad Wisłą ... Ja będę miała około 40-45 więc na pewno nie dadzą mnie z nimi do klasy. Cieszę się że z Martą nam wyszedł Pierwszy dzień <333 .  Nie poddam się tym razem , tak wiem ciągle tak mówię , ale tym razem na pewno <3. Trzymajcie za mnie kciuki na egzaminie . <3 Dziekuję !.


2 komentarze:

  1. Ach! Śliczna ta bransoletka! Gdzie ją kupiłaś?
    Nie ma co się przejmować takimi dzieciakami, śmieszne jest to, że komentują uśmiechanie się do telefonu, pewnie nie raz sami to robili. Ale fakt, dobrze, że już kończysz tę szkołę i się uwolnisz od tak wspaniałych ludzi.
    Bilans świetny! Oby tak dalej ;-)

    Pozdrawiam,
    www.skinnylove94.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz gadu gadu?

    wchodze w pro ane potrzebuje wsparcia , odpisz na maila werusia555@gmail.com

    OdpowiedzUsuń