wtorek, 2 kwietnia 2013

Wtorek , 2.04

Wybaczcie miałam wczoraj cos dodac ale mnie nie było w domu , postanowiłam nic nie bede jadła w ciągu miesiąca mogę zjesc 30 posiłkow czyli jeden dziennie ale czasami nie bede jadła wogole wiec dałam tak za pas chodz to bez sensu. Eh dzisiaj było całkiem nie zle. Nic nie zjadłam , mama przyniosła mi zapiekankę do pokoju to szybko schowałam do szuflady i odniosłam talerz , jutro jak bede szła do szkoły to ją wywale ble. Dzisiaj poszłam biegac , nie biegałam za długo :( kolka mnie wzieła straszna , ale chodziłam duzo. W domu kreciłam poł godziny hula-hop noi rowerek 10 minut . Dlaczego musi być ten zasrany śnieg przecież jest wiosna . ! Dzizys, podobno ma byc tak do połowy kwietnia przeciez ja się zastrzele jak tak dalej bedzie . Załozyłam nowa strone na fb http://www.facebook.com/40kgTakBedzieNajlepiej?ref=hl mozecie wejsc jak wam sie podoba to lajkowac . Chcę juz piekne lato *.* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz