środa, 3 kwietnia 2013

Środa , 3.04.

Ema , chciałam wam dodać zdjecie mojego dzisiejszego posiłku ale zgubił mi się gdzieś adapter :< Zjadłam sałate z pomidorem około 60-100 kalorii ,jogurta 102 kalorie noi jabłko 36 kalorii noi rano 3 śliwki 57 kalorii około 300 kalorii dzisiaj zjadłam . Cwiczyłam do upadłego . Tradycyjnie 30 minut hula-hop , rowerek 10 minut po rowerku juz padałam noi biegałam 16 minut bo nie dawałam rady ale 200 kalorii spaliłam podczas samego biegania wiec dzisiaj spaliłam troche więcej , a wiec jest dobrze. Dzisiaj wywaliłam ta zapiekanke jak szłam do szkoły , i wziełam tylko wode . Takie straszne nudy tam że tragedia , chce juz piatek nie lubie chodzic do szkoły pewnie jak kazdy . Za 2,5 tygodnia egzaminy noi dobrze bedzie wiekszy luz na lekcji , dobrze ze jutro nie ma babki z polaka bo musze jej 3 wypracowania napisac , w piatek nie ma polskiego wiec zrobie na poniedziałek. Dobra ide ogladac wiem co jem i co kupuję , moze sie czegos dowiem ciekawego . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz