sobota, 6 kwietnia 2013

Sobota , 6.04

Eh . dzisiaj zjadłam około 1700 kalori ;< jestem na siebie zła ale uda mi się zrobić głodowe mam nadzieje 2 dniowa :< jestem zła zła zła !!! jestem zawiedziona . Zrobiłam nalesniki cieszę się bo wszystkim smakowały chociaz tyle dobrego dzisiaj jak można wpierdzielic 1700 kalori dziennie ? To jest nie normalne . Po co mama kazała mi jeść no po jakiego grzyba ?! po co mnie zmuszała mowiłam ze nie chce. Nigdy nie schudne nigdy nie bede ładnie wygladac tylko z takim sadłem =.=. No wiedziałam ze tak bedzie wysprzatałam w domu nikt nie zauwazyl norma juz nawet sie nie odzywałam . Błagam niech wyjdzie juz słoneczko , i bedzie ciepło bo zawału dostane przez ta pogode sie nic nie chce ale z cwiczeniami sie nie poddaje dzisiaj jak wczoraj rowerek 10 minut w powietrzu , hula hop 30 minut , bieganie 20 minut i jest dobrze. Zamawiam sobie bransoletke czerwoną i nowy kostium zmieniłam zdanie co do kostiumu biorę sobie inny. Zaraz dodam zdjęcia.  Jak patrzę ze jeszcze dwa tygodnie do egzaminu i tyle dni chodzenia do szkoły to mi sie słabo robi =.= mam nadzieje ze szybko zleci ten czas. Biedna Marta ona tez dzisiaj musiała zawalic sobie głodowke przez rodzine i przyjacioł , dobrze ze jestesmy razem i sie wspieramy to nam pomaga i to bardzo. Ona daje mi tyle sił ,motywacji bez niej nie osiągnełabym tak wiele zawsze gdy chce sie poddac mowie nie zrob to chociaz dla Marty pokaz jej ze jestes silna i ze tez da rade ,  jakby nie ten blog nie natrafiłaby na mnie i bysmy sie nie zblizyły do siebie . Dziekuje ze jestes Marta .  

Biore ten czarny , tylko niebieski bardziej widac .


i biore te bransoletke.



8 komentarzy:

  1. Ta bransoletka jest genialna! Powiedz mi, skąd ją kupujesz? Sama bym sobie taką zamówiła. Co do rodzinki, to nienawidzę, jak każą mi jeść. Mnie jeszcze szantażują, że jak nie zjem, to nie puszczą mnie do chłopaka. Czasem chciałabym być niezależna i mieszkać w swoim domu... No ale bywa. Raz je się mniej, raz więcej, a się chudnie. Trzymam za Ciebie kciuki ; *
    ladyinwhiteshirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzę twój blog , ja tez tego nie lubię mam nadzieję że będziesz wpadać czasami . Dzisiaj odwiedzę i przeczytam całego Twojego bloga . Dziekuję za wsparcie . Oto link do tej bransoletki ; http://allegro.pl/bransoletki-z-piorkiem-12-kolorow-promo-50-i3098118624.html

      Usuń
  2. Musisz sie wziąć w garść. Każda z nas przezywa sukcesy i upadki.. Takie życie. Najważniejsze, aby zachować zimną krew i walczyć dalej ; )
    Strój niebieski jest zajebisty *.*
    A bransoletka jeszcze lepsza. Powiedz mi, gdzie ją moge dostać?
    Jesli chcesz, odwiedź mnie. Przydałoby mi sie wsparcie ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie ze wpadne bedziemy sie wspierac , mam nadzieje ze bedziesz mnie odwiedzac tez czasami , dziekuje za wsparcie , link do bransoletki http://allegro.pl/bransoletki-z-piorkiem-12-kolorow-promo-50-i3098118624.html

      Usuń
  3. Świetna notka i świetny strój. Trzymaj się chudo. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do subskrybowania i czytania mojego bloga pro ana :) http://jenny00prize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej dziękuję za zaproszenie wpadnę ; ))) Mam nadzieję że tez będziesz mnie odwiedzać . ;)

    OdpowiedzUsuń