środa, 17 kwietnia 2013

Środa 17.04

Jeju ale ten czas ucieka *.* Od piątku postanowiłam zacząć dietę ABC . Czekanie to marnowanie czasu ... Dzisiaj w szkole były takie nudy i lipa ale pisałam smsy z Martą <3 . Kurdę tracę nadzieję w siebie , zaczynam wątpić tyle prób już podejmowałam ... Ale korzystałam z diet moich i może dlatego się poddawałam były beznadziejne . Dobra dam radę jestem silna . Silna silna silna , moja bransoletka już jest na poczcie , w piątek mi ją odbiorą eeh. Zrobię sobie zdjęcia mojego grubego ciała i będę robiła co tydzień zdjęcie i na koniec wstawię .. Jutro szkoła boże , tragedia masakra wszystko po kolei... Poczytam zaraz jeszcze o tej diecie ABC o efektach . Nie będę mówiła co dzisiaj jadłam ale porażka. I ja chcę schudnąć ? brawo dla mnie jak tak dale będę robić to na pewno mi się uda... Już nawet nic nie gadam. Wybaczcie ale wysiadam ...

kilka zdjęć ; 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz