poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Poniedziałek 15.04.

Cześć , nie wiem czy dam radę przetrzymać tą moją dietę , ale muszę spróbować już nie raz tracę nadzieję i mam ochotę iść do kuchni ale nie jak patrzę na mnie to ryczę może to głupie ale tak jest. Mam dość tego życia , dość ! Jutro mam sprawdzian z polskiego , chemii , poprawkę sprawdzianu z geografii i kartkówkę z niemieckiego i zrobić 5 testów z angielskiego formatu A3 2 kartki . Wyjebane mam już w to wszystko... Ryczeć mi się chce nie daję rady ;( Jestem bezsilna ta szkoła to udręka . Chcę już wolne proszę ♥ Ta szkoła mnie dopierdala dosłownie . Jeszcze ktoś zgłosił mojego fanpage że są nie odpowiednie treści i mi dzisiaj usunęli , no kurwa wszystko się jebie . ! Włożyłam tam dużo swojego czasu dawał mi dużo siły a teraz wszystko straciłam i muszę zaczynać od nowa . KURW* ! Wszystko jest pod górkę . Wszystko . Miało być od dzisiaj LEPIEJ ,LEPIEJ a nie GORZEJ , GORZEJ KUR...DĘ. Wszystko do dupy macie linka to tego fanpage nowego, potrzebuję wsparcia .. http://www.facebook.com/pages/40kg-pragn%C4%99-by%C4%87/565731986791977 Dziękuję wam ♥ Dzisiaj ćwiczyłam godzinkę , rowerek 10 minut ,hula-hop 30 minut , biegałam około 20 minut.. Nic nie jadłam wrzucam wam mój plan który zamierzam zrealizować . 

Wrzucam kilka zdjęć na motywację;










1 komentarz:

  1. kochanie, nie poddawaj sie <3 jestem z toba i bede do konca <3 wspieramy siebie!! :** schudniemy szybko, razem!!

    OdpowiedzUsuń