niedziela, 7 kwietnia 2013

Niedziela ,7.04

Omomom , dzisiaj było nawet dobrze , humor mi nie dopisywał za bardzo . Prosiłyście o linka do bransoletki co prawda podałam wam w odpowiedzi ale dam jeszcze raz ; http://allegro.pl/bransoletki-z-piorkiem-12-kolorow-promo-50-i3098118624.html. Właśnie skończyłam na mojej stronie na fejsie wstawiać zdjęcia motywacyjne zostawiam linka http://www.facebook.com/40kgTakBedzieNajlepiej mam nadzieję że wpadniecie i jak wam się spodoba zostaniecie . Codziennie wstawiam tam bardzo dużo zdjęć i uzupełniam go regularnie. Dzisiaj byłam w domu cały dzień napisałam cztery wypracowania z Polskiego a kartę pracy z matmy zrobię jutro w szkole . Zaraz idę spać bo jestem wykończona, dołują mnie tymi sprawdzianami kartkówkami , wypracowaniami i siedzeniem w szkole do 17 ! Wszystko przez przygotowania do egzaminów , nie no dobra rozumiem egzaminy egzaminami ale na Boga ja mam tylko 16 lat życie prywatne też mi się należy a nie tylko szkoła . Tęsknie za wakacjami, zostało mi równe 3 miesiące do zrzucenia 7kg bo 8 lipca wyjeżdżam już na wczasy do taty ♥ będzie super, będę już chuda wierzę w to ! i trzymam za was kciuki żeby się wam udało uzyskać wymarzoną figurę .  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz